tirsdag 15. mars 2011

Vennskapskort

Disse kortene lagde jeg for et år siden. Selv om kortene er gamle for meg, så har de ikke vært lagt ut på nettet før - så da gjør jeg det nå. Stemplene er fra "Penny Black Clear Stamps GARDEN FRIENDS".


I dette kortet har jeg brukt overhead ark i vinduet. Jeg har stemplet på akvarellpapir, malt med akvarellfarger og klippet ut. For å få en tredimensjonal virkning på håret/piggene til piggsvinene har jeg demontert noen gamle pynte-solsikker fra Nille. Disse solsikkene hadde små hår i midten som jeg klippet ut og limte på pinnsvinet. Resten av solsikken ble brukt på det grønne påskeegget.

Dette er et trekkspillkort, hvor tanken var å få fram litt av det som er vår for meg - en start på hagearbeidet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...