fredag 26. august 2011

Luggage tag - for a fisherman


Jeg har begynt å lage noen navnelapper til bagasje. Denne ble ganske enkel. Jeg ønsket at disse skulle være personlige - så denne er til en som fisker mye. Bildet er funnet på nettet. Vanligvis stasjer jeg kort og papirarbeider med blomster og andre ting - men her har jeg valgt å lage en veldig flat tag - fordi jeg ville laminere den.


Baksiden av tagen ser slik ut. Navn og telefon nr. er skrevet på tagen på baksiden før den er laminert (men jeg har redigert det vekk her)


Jeg deltar på disse utfordringene med denne tagen.

2 kommentarer:

  1. Great tag, love that image and all the texture. You have a very cute blog. Hope you can stop by tomorrow at By The Cute And Girly for the new challenge.

    ** Kate **

    SvarSlett
  2. For en smart ide att lage en personlig bagasjelapp! Så fin den blev og så flott farge!
    Tusen takk for ditt bidrag til scrappekammaret!
    /Ulrika

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...