fredag 2. desember 2011

A paper suitcase


Jeg har laget en liten koffert av papir og papp. Har egentlig planlagt den en stund og hatt bakgrunnspapiret fra Maja design - Skjærgårdsliv - Østkysten - liggende til dette formålet. Hadde bare et lite problem underveis - jeg trengte tre ark og jeg hadde kjøpt to. Så var den noen som hadde laget noe til et scrappeblad og brukt dette papiret - da var det selvfølgelig tomt for flere slike ark mellom Strømmen og Vestby - så da var var det bare å finne en annen løsning.

Jeg har brukt brun Bazzill i hjørnene.  Den beige/brune arket i bakgrunnen med tekst er også et ark fra Majas Skjærgårdsliv - Flaskepost. Stripen med brune blader er fra Basic Gray - granola - seed. Låsen fra Chlas Ohlson.


Tilda motivet er Australian Tilda. Hun sitter på kofferter som er fargeleggingsside jeg har funnet på nett her. Disse stemplene er maskert sammen. Framgangsmåten finner du her. Jeg har fargelagt med promarker tusjer - endelig har jeg skjønt hvordan jeg skal bruke dem - og da er det utrolig gøy!


Papirroser er fra Kort og Godt. Brun blomst er fra en lysmansjett. Plastperlerosene og de hvite perlene på snor er fra gamle perlekjeder som jeg har reddet fra å bli hevet :) Blonden som ligger bak motivet er fra en gammel blondeduk.


På den andre siden av kofferten har jeg brukt et bilde tatt i The Habitat i Port Douglas. Anbefales et besøk hvis du skal innom den delen av verden :) Gatelykt, sommerfugler og hengsler med fransk lilje er skåret ut med Silhouette SD.


Stempelet er Tilda in a hurry. Dette er fargelagt med promarkere. Innimellom blomstene er det også en liten medaljong med bilde inni.


Inni ser kofferten slik ut. Her har jeg brukt et ark jeg hadde liggende fra The Range


Jeg deltar på disse utfordringene med denne kofferten:







    7 kommentarer:

    1. Brilliant creation.
      Hugs Teresa xx

      SvarSlett
    2. wow sikken en flot kuffert og fyldt med søde detaljer.

      SvarSlett
    3. This is a sweet project. Love your Tilda's and all those lovely details. Thanks for sharing with us at Craft Your Passion 'Tis the Season Challenge this week.
      Hugz,
      Cathy Lee

      SvarSlett
    4. hello
      I love your creation and I took great pleasure in participating in this challenge this week
      I hope you will like my creation:
      http://helicolors.canalblog.com/archives/2011/12/03/22867940.html
      See you soon
      kiss

      SvarSlett
    5. Lovely! Thanks for joining us at Craft Your Passion this week!

      SvarSlett
    6. Hi Kirsten, Thanks for sharing your gorgeous project at A Gem of a Challenge.

      Lisa x

      SvarSlett
    7. great work!!! I love how you decorate this bag!!! Sweet Tilda and lovely details!!!
      Thanks for joining us at BG challenge.
      Hugs, Giò

      SvarSlett

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...