torsdag 1. desember 2011

Template for a handmade cardboard/paper money bank

 

Jeg har scrappet noen "sparebøsser". En litt annen måte å gi penger som gave på. 

_______________________________________________________

Templates and Copyright - Please read.

This is my own template. You are free to use my templates, and publish your own craft. However, it would be nice if you link back to me. Please do not sell or publish my templates, as they are or edited! My templates are copyrighted by law.

Dette er min egen mal. Du kan fritt bruke malen til å lage dine egne arbeider. Du kan også fritt publisere ditt eget arbeide. Jeg ville imidlertid satt pris på om du linket tilbake til meg. Du har ikke lov til å publisere eller selge mine maler, som de er eller redigert. Mine maler har copyright under  Åndsverksloven.

_________________________________________________________




Mal til sparebøsse

1 kommentar:

  1. Omg, no fekk eg ein brilliant idé til niesa mi på 13 år (som aldri vert nøgd med noko som helst). Perfekt julegåve til ho. Men ho får fylle den sjølv ;)
    Takk for mal og tips :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...