onsdag 25. januar 2012

An award


Jeg har fått min første award fra Nelle




Jeg synes denne awarden er litt søt. Den skal sendes videre til fem blogger som jeg blir inspirert av som har mindre enn 200 følgere. Utvalget er litt vanskelig synes jeg for det er så mange flotte blogger. Veldig mange blogger jeg følger med på har over 200 følgere, eller antallet følgere er ikke gitt. Jeg har valgt ut fem blogger som har mindre enn 200 følgere, hvor damene som har bloggene er utrolig kreative. 

Her er ihvertfall mitt lille utvalg:

3 kommentarer:

  1. Tusen takk snille Kirsten!
    Det var hyggelig :)
    Denne tar jeg med meg :)
    Ha en herlig dag og en god helg når den tiden kommer!
    Klem fra Jill

    SvarSlett
  2. Tusen takk, det var veldig hyggelig å få denne awarden. Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  3. wow! tuuuusen takk Kirsten! Utrolig koselig og varmende i hjertet å få en slik award ifra deg :D setter veldig stor pris på den :D
    varme go klemmer fra meg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...